تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۳۱۶۷۰۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
همزمان با روز پزشک صورت گرفت

تجلیل از پزشکان مجتمع مس شهربابک

‌می‌متالز - همزمان با یکم شهریور ماه روز پزشک، معاونت پشتیبانی، مدیر بهداشت و درمان و مدیر منابع انسانی با حضور در بین کارکنان امور بهداشت و درمان و بهداری خاتون آباد و میدوک از پزشکان و کادر درمان مجتمع تجلیل کردند.

به گزارش می‌متالز، مهندس بهفر همچنین با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک با پزشکان بیمارستان دیدار کرد و در جریان برخی مشکلات بیمارستان قرار گرفت و اظهار داشت: مجتمع مس شهربابک در چارچوب قانون و مسوولیت اجتماعی حمایت‌های لازم از شبکه بهداشت و درمان را داشته است و پس از این نیز در حیطه‌ی اختیارات خود این حمایت ها را ادامه خواهد داد.

دکتر مرتضی زاده مدیر شبکه‌ی بهداشت و درمان شهربابک در این دیدار گفت: وزارت بهداشت و درمان تنها بخشی از سلامت جامعه را می‌تواند تامین کند و بخش عمده‌ی این تامین سلامتی باید با کمک سایر گروه‌ها مانند شرکت ها، گروه‌های مردم نهاد، سیاسیون و... تامین شود که متاسفانه انجام نمی‌شود و همین عامل مشکلات این حوزه را افزایش داده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های مجتمع مس از بیمارستان ولیعصر، ابراز امیدواری کرد که مجتمع مس شهربابک طبق روال گذشته حمایت‌های خود از شبکه‌ی بهداشت و درمان را ادامه دهد.

تجلیل از پزشکان مجتمع مس شهربابک

عناوین برگزیده