تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۵۸
بازدید: ۳۹۴
کد خبر: ۳۱۷۰۵۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید عضو موظف هیات مدیره هلدینگ صدر تامین از پروژه احداث کارخانه کاغذ سنگی

می متالز - عضو موظف هیات مدیره هلدینگ صدر تامین، از پروژه احداث کارخانه تولید کاغذ سنگی ایلام بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، علی محمودی مغانلو، عضو موظف هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، در سفر به استان ایلام، از پروژه احداث کارخانه تولید کاغذ سنگی شرکت توسعه معادن پارس تامین، بازدید کرد و در جریان مراحل پیشرفت پروژه قرار گرفت.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پروژه احداث کارخانه تولید کاغذ سنگی تاکید کرد: نگاه هلدینگ به پروژه ساخت کارخانه کاغذ سنگی، یک نگاه حمایتی است و از هیچ کمکی برای تسریع در احداث این طرح فروگذار نخواهد کرد.

کارخانه کاغذ سنگی ایلام، اولین کارخانه تولید کاغذ سنگی با تکنولوژی Blowing در ایران است که با ظرفیت تولید ۵ هزار تن در سال در زمینی به مساحت ۲۸ هزار متر مربع در شهرک صنعتی سرابله در استان ایلام آغاز شده است.

با احداث این کارخانه بیش از ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد. این کارخانه با رعایت اصول محیط زیستی، یکی از صنایع دوستدار محیط زیست به شمار می‌رود.

خوراک مناسب جهت تولید کاغذ سنگی، پودر میکرونیزه کربنات کلسیم و پلی اتیلن می‌باشد که توسط تامین کنندگان داخلی قابل تهیه است.

بازار هدف محصول کارخانه کاغذ سنگی ایلام، تولید کاغذ تحریر، دفترچه یادداشت و… خواهد بود، که خصوصیات متمایز آن شامل ضد آب بودن، غیرقابل اشتعال بودن، استحکام بالاتر نسبت به کاغذ‌های سلولزی، محدود بودن منابع جنگلی، قابلیت بازیافت ۱۰۰ درصدی، جلوگیری از واردات کاغذ و خروج ارز از کشور، امکان صادرات کاغذ سنگی است.

بازدید عضو موظف هیات مدیره هلدینگ صدر تامین از پروژه احداث کارخانه کاغذ سنگی

بازدید عضو موظف هیات مدیره هلدینگ صدر تامین از پروژه احداث کارخانه کاغذ سنگی

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده