تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۴
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۱۸۰۱۰
سرویس خبر : اجتماعی
توسط جهادگران بسیجی ذوب آهن؛

پنجاه و چهارمین منزل مسکونی برای اقشار نیازمند ساخته شد

‌می‌متالز - آیین افتتاح پنجاه و چهارمین منزل مسکونی ساخته شده توسط قرارگاه خودکفایی و جهادی بسیج کارگری حوزه مقاومت شهید تند گویان ذوب آهن اصفهان در محله قلعه قاسم زرین شهر چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این آیین با حضور سردار حمید رضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ علی اصغر عطایی فرمانده سازمان کارگران و کارخانجات سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای ذوب آهن و سرهنگ علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد.

سردار اله بداشتی با اشاره به اینکه این پنجاه و چهارمین خانواده است که دلشان توسط ذوب آهن اصفهان شاد شده است گفت: نوسازی و ساخت خانه و همچنین انجام مراحل اداری آن بسیار سخت و طاقت فرسا است و این نشان از همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان در انجام امور پسندیده می‌باشد.

وی با بیان اینکه این حرکت‌های جهاد گونه باعث افزایش امید آفرینی و شادی مردم می‌شود و امید است منازل ساخته شده توسط ذوب آهن به عدد ۵۴۰ برسد گفت: ادامه دادن راه شهدا، یاد شهدا و تقویت فرهنگ و ایثار وشهادت، اقدام مهمی است که در ذوب آهن اصفهان به آن توجه ویژه‌ای می‌گردد.

پنجاه و چهارمین منزل مسکونی برای اقشار نیازمند ساخته شد

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده