تاریخ: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۱۸۵۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سال مالی گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران به پایان رسید؛

پایانی شیرین برای "وتوصا"

‌می‌متالز - مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وتوصا" در این دوره ماهانه برابر با ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده در مردادماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴ هزار و ۱۹۳ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در مردادماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

پایانی شیرین برای
مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وتوصا" در این دوره ماهانه برابر با ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که خارج از بازار سرمایه حضور داشتند البته این مقدار، تقریباً برابر بوده است. میزان سرمایه‌گذاری "وتوصا" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۲ هزار و ۳۰ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس یک هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "وتوصا" در شهریورماه مربوط به بخش‌های سرمایه‌گذاری‌ها و واسطه‌گری‌های مالی و پولی بوده است.

پایانی شیرین برای
گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۱۱ درصدی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی "وتوصا" در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۲ هزار و ۶۴ میلیارد تومان به مبلغ ۲ هزار ۱۵۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته ۴ درصد افزایش را به دنبال داشت. همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۵ درصد رشد را به خود دیده است.

پایانی شیرین برای

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده