تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۶
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۳۱۸۶۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت گل گهر:

حمایت از دانش بنیان‌ها، حمایت از خودمان است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اعلام کرد: با توجه به اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، موجب کم شدن هزینه و بالا رفتن درآمد شرکت می‌شود، حمایت از خودمان است.

به گزارش می‌متالز، ایمان عتیقی در همایش نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با بیان این مطلب گفت: در استراتژی شرکت‌ها اگر بخشی از حمایت‌ها را به دانش بنیان اختصاص ندهیم، چشم انداز شرکت ناقص خواهد ماند.

وی افزود: باید بحث دانش بنیان را جدی بگیریم و برای شرکت‌های دانش بنیان، مسائل، چالش‌های اصلی و ریز را مطرح کنیم تا به نتیجه برسد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با بیان اینکه فعالیت‌های دانش بنیان دیربازده است، الگویی مطرح شود تا با تغییر مدیران، اجرای طرح‌های تحقیقاتی دچار رکود نشود. با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت بخش‌هایی ایجاد کنیم تا نخبه‌ها از علم خود استفاده کنند. این اقدام می‌تواند حتی منجر به مهاجرت معکوس نخبگان شود.

وی ادامه داد: در حوزه اکتشاف معدن و هوشمندسازی، فرآیند و فرآوری، انرژی و توسعه انرژی پایدار، لجستیک و حمل و نقل و نیز مدیریت، استراتژی و هوش مصنوعی، در این شرکت اقداماتی در سطح فناورانه انجام می‌شود.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده