تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۳۱
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۳۱۸۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد آغاز شد

می متالز - با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد آغاز شد.
عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد آغاز شد

به گزارش می متالز، محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در آیین این مراسم، گفت: با راه اندازی این ناحیه صنعتی در آینده ای نزدیک، صنعتگران، سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که تمایل به ایجاد واحد صنعتی در این ناحیه را دارند به خصوص مردم بومی منطقه، فراهم خواهد شد و نیز اشتغال جوانان این منطقه بیشتر خواهد شد.
وی افزود: یکی از اولویت های مهم ما در ایجاد شهرک‌هاو نواحی صنعتی توجه و تمرکز بر مسائل محیط زیستی بوده و تمام موارد در این زمینه برای حفظ و ارتقا آن انجام شده زیرا که توسعه صنعت با رعایت مسائل زیست محیطی امکان پذیر است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرستان سبزوار به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که دارد سرمایه گذاران فراوانی برای احداث واحد صنعتی در این منطقه اعلام آمادگی کردند و ما باید با تمام توان با تجهیز زیرساخت و تمهیدات لازم از آنها حمایت تا بخش خصوصی حضور مطلوبی را داشته باشد و رونق اقتصادی شهرستان بیش از پیش شود.
صالحی نیا افزود: برای احداث این ناحیه صنعتی مطالعه و مکان یابی آن پس از مطالعات دقیق انجام شده و از نظر فنی، اقتصادی و زیست محیطی در کارگروه های مختلف بررسی و اقدامات آن صورت پذیرفته است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی دولت، حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط و حمایت از اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته بوده که خوشبختانه با پیش بینی استقرار 72 طرح صنعتی و اشتغال 1500 نفر، این امر محقق شده و ناحیه صنعتی احداث خواهد شد.

عناوین برگزیده