تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۲۳
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۳۱۸۹۸۱
سرویس خبر : محیط زیست
به مناسبت گرامی داشت روز ایمنی و آتش‌نشانی؛

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان با کارکنان آتش نشان شرکت دیدار نمود

‌می‌متالز - دیدار یادشده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مسعود توکل فرد مدیر HSE، رحیم امیدبخش مدیر امور اداری، ولی مهدی‌پور رئیس اطلاعات و رسانه، سید عادل حسینی مسوول روابط کار، هومن خورشید مدیرعامل شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا و با استقبال اسماعیل کلاه‌کج رئیس عملیات و آتش نشانی در جمع آتش‌نشانان شرکت فولاد خوزستان انجام شد.  

به گزارش می‌متالز، این دیدار با هدف تبریک و قدردانی از تلاش‌های کارکنان آتش نشان روز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ در ایستگاه‌های آنش‌نشانی مرکزی و فولادسازی شرکت فولاد خوزستان صورت پذیرفت.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: در سال گذشته، ۳۰۰ میلیون ریال هزینه مناسبتی به کارکنان شرکت پرداخت شده است.

وی افزود: ما باید شکر گذار نعمت‌های خداوند باشیم. شرکت در خصوص موضوعاتی همچون: وام و مسکن قدم‌های مناسبی را برای کارکنان برداشته است. با وجود به صفر رسیدن تولید در مردادماه، تمامی تلاش ما این بود که کمبود‌های ناشی از کاهش تولید، به کارکنان وارد نشود.

تقوی در ادامه بیان داشت: کار آتش نشانی، کاری سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد. زحمات کارکنان این واحد درجای خود، قابل تقدیر می‌باشد.

رحیم امیدبخش، مدیر امور اداری گفت: برای گروه آتش‌نشان، ضریب پاداش اصلاح شده و ۸۰ درصد پاداش برای آنان در نظر گرفته شده است. سال گذشته، یکی از بالاترین ضرایب سختی و زیان‌آور برای آتش‌نشانان اعمال شد. همچنین در سال گذشته، افزایش حقوق چشم گیری برای کارکنان اتفاق افتاد که حاصل پیگیری معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و موافقت مدیرعامل مجموعه بود.

بستر اصلی دیدار به مواردی همچون: احکام سازمانی، پاداش، ارتقای شغلی بود که با پاسخ معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مدیران زیر مجموعه همراه بود.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با کارکنان آتش نشان شرکت فولاد خوزستان دیدار نمود

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با کارکنان آتش نشان شرکت فولاد خوزستان دیدار نمود

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده