تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۱
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۳۱۹۰۱
سرویس خبر : انرژی

نوار های شرکت لاستیکی سهند قابل رقابت با شرکت های خارجی در صنعت فولاد و معدن است

می متالز - نوار نقاله شرکت لاستیکی سهند قابل رقابت با شرکت های کره ای و چینی است.
نوار های شرکت لاستیکی سهند قابل رقابت با شرکت های خارجی در صنعت فولاد و معدن است

به گزارش می متالز، حمیدرضا یعقوبی مدیر فروش شرکت لاستیکی سهند اظهار داشت: شرکت لاستیکی سهند در سال 1338 شروع به فعالیت کرد و یکی از قدیمی ترین شرکت های ایران در این حوزه است و این شرکت از طریق دانش فنی خود پیشرفت کرده و جز شرکت های منحصر به فرد در ایران و در خاورمیانه و بزرگترین تولید کننده تسمه نقاله محسوب می شود.

وی تصریح کرد: شرکت لاستیکی سهند بزرگترین تولید کننده ی تسمه های معدنی در خاورمیانه است، تسمه نقاله های موجود در ایران فقط توسط شرکت لاستیکی سهند تولید می شود. این شرکت مبتکر تولید تسمه نقاله در ایران است و محصولات این شرکت برای شرکت های فولادی و معدنی حیاتی تلقی می شود، شرکت لاستیکی سهند در شرایط تحریمی به وجود آمده به عنوان نجات دهنده ی صنایع مادر است.
مدیر فروش شرکت لاستیکی سهند افزود: شرکت های فولادی، شرکت های معدنی، شرکت های سیمانی و شرکت های شن و ماسه خواهان محصولات شرکت لاستیکی سهند هستند و همچنین شرکت های خودرو سازی و شرکت های قطعات فنی با این شرکت تعاملات دارد. از دیگر محصولات شرکت لاستیکی سهند تولید کف پوش های لاستیکی است و نمونه آن کف پوش های آستان قدس رضوی و حرم مطهر مورد استفاده قرار گرفته است.
یعقوبی خاطر نشان کرد: تحریم های موجود بر روی شرکت لاستیکی سهند تاثیر منفی نذاشته است و این شرکت روال عادی خود را به نحو احسن ادامه می دهد و با توجه به تحریم ها این شرکت فروش خوبی در سال جاری داشته است. محصولات شرکت لاستیکی سهند از نظر کیفیت 2.5 برابر بهتر از محصولات کره ای و چینی است و از لحاظ قیمت، محصولات این شرکت 10 تا 15 درصد به علت کیفیت گران تر از محصولات شرکت های مشابه خارجی است. وی تصریح کرد: این شرکت می تواند محصولاتی با نمونه و کیفیت محصولات چینی و با قیمت خیلی کمتر تولید کند اما با توجه به این که شرکت لاستیکی سهند براساس اینکه دولت یک سری الزامات برای این شرکت تعیین کرده نمی تواند از استانداردهای دولت عبور کند هم از لحاظ محیط زیستی و هم از لحاظ بسته های کیفی و فنی طبیعتا مجبور به رعایت یک سری از استاندارد ها است که این استاندارد ها بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده