تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۱۹۰۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان البرز مطرح کرد؛

بخش عمده تجهیزات صنایع کشور در البرز تامین می‌شود

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان البرز با اشاره به استقرار ۱۴۸ شرکت تامین تجهیزات صنعتی در این استان اعلام کرد که بخش عمده ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز صنایع کشور در این استان تامین می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «محمد انصاری» مدیرکل صمت استان البرز، روز یکشنبه در حاشیه بازدید «محمدرضا موثق‌نیا» معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو از برخی صنایع استان البرز در فردیس و اشتهارد افزود: صنایع نادر تخصصی و تامین کننده تجهیزات البرز می‌توانند به توسعه صنایع مختلف در کشور کمک کنند.

وی ادامه داد: بیشتر شرکت‌های فعال در حوزه تامین تجهیزات صنعتی البرز در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان استان هستند و ظرفیت‌های تحقیق و توسعه در آن‌ها فراوان است.

مدیرکل صمت استان البرز اضافه کرد: با توجه به تأکید ویژه وزیر صمت برقراری ارتباط میان شرکت‌های تامین تجهیزات صنعتی با صنایع بزرگ معدنی کشور در دستور کار است.

وی افزود: درصدد تشکیل کارگروه مشترکی هستیم تا بر اساس نیازسنجی تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ کشور تامین شود. ضمن‌اینکه شرایط را برای شرکت‌های تامین تجهیزات صنعتی استان در معرفی دستاورد‌ها و محصولات‌شان تسهیل کنیم.

انصاری همچنین گفت: امروز بیش از سه هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعال است که بیشتر آن‌ها از پیشگامان حوزه تولیدی خود در کشور به شمار می‌آیند و با حمایت اصولی می‌توانند بیش از پیش شکوفا شده و به تامین کالا، تجهیزات و خدمات خود بپردازند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده