تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۲
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۳۱۹۱۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش قیمت بیت کوین به بالاترین رقم طی ۶ هفته گذشته

‌می‌متالز - قیمت بیت کوین ۳.۹ درصد افزایش یافته و به ۲۸۱۷۳ دلار رسیده است یعنی بالاترین رقم از هفدهم ماه اوت.

به گزارش می‌متالز، ورود سرمایه به بازار ارز‌های مجازی از آغاز اکتبر قیمت بیت کوین را به بالاترین رقم طی ۶ هفته گذشته رسانده است.

ارز‌های مجازی کوچکتر مانند اتر، لایت کوین و سولانا هم افزایش قیمت داشته‌اند. این افزایش قیمت در شرایطی اتفاق افتاده که تاجران منتظر دادرسی سم بنکمن فراید، موسسه صرافی ارز مجازی ورشکسته اف‌تی‌اکس هستند که قرار است از روز سه‌شنبه آغاز شود.

انتظار می‌رود این افزایش قیمت در ماه اکتبر ادامه داشته و یک ماه مثبت برای ارز‌های مجازی باشد. سطح اطمینان بعدی برای بیت کوین ۳۰ هزار دلار پیش‌بینی می‌شود.

قیمت بیت کوین ۳.۹ درصد افزایش یافته و به ۲۸۱۷۳ دلار رسیده است یعنی بالاترین رقم از هفدهم ماه اوت. بیت کوین ۴.۱ درصد در ماه سپتامبر افزایش قیمت داشته، اما ۱۱ درصد طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی پایین آمده است. قیمت بیت کوین از ابتدای ماه اکتبر رو به افزایش بوده است.

احتمال تصویب پیشنهاد تشکیل صندوق بیت کوین شرکت بلک‌راک توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هم به بالا رفتن ارزش بیت کوین کمک کرده است. البته این کمیسیون تصمیم گیری در مورد این پیشنهاد را هفته گذشته به تعویق انداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده