تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۰۶
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۳۱۹۸۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مفتح:

خروجی عملکرد بودجه سال ۱۴۰۲ ملموس نیست

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروجی اجرای بودجه سال ۱۴۰۲ خیلی در جامعه ملموس نیست و نیازمند اقدامات بیشتری در این بخش هستیم، گفت:در زمینه اجرای بودجه سالیانه نیازمند فکر بیشتر و تصمیم گیری مناسب‌تر هستیم.

به گزارش می‌متالز، محمد مهدی مفتح، در ارزیابی خود از عملکرد شش ماهه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: عملکرد بودجه سال ۱۴۰۲ به مانند سال گذشته بوده و تغییر مشخصی در این بخش دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ممکن است در برخی حوزه‌های اجرای بودجه، تغییراتی حاصل شده باشد، ادامه داد: ممکن است در برخی از بخش‌ها ناترازی‌های بودجه‌ای با در نظر گرفتن اجرای صحیح قانون، رفع شده باشد چراکه ما منکر زحمات دولت در این بخش‌ها نیستیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت، رئیس جمهور و وزرا تلاش‌های زیادی را برای اجرای امور متحمل می‌شوند، بیان کرد: با این حال خروجی اجرای بودجه سال ۱۴۰۲ خیلی در جامعه ملموس نیست و نیازمند اقدامات بیشتری در این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای بودجه نیازمند کار بیشتر است، تاکید کرد: در زمینه اجرای بودجه سالیانه نیازمند فکر بیشتر و تصمیم گیری مناسب‌تر هستیم چراکه تصمیم گیری مناسب‌تر بیشتر از فعالیت‌های صورت گرفته تاثیر گذار و حائز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده