تاریخ: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۳۲۰۱۶۸
معاون تکنولوژی فولاد مبارکه:

اجرای طرح‌های تحول دیجیتال؛ نیاز به تیم‌های اجرایی آماده دارد

‌می‌متالز - معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر تاثیر تحول درون سازمانی در اجرای طرح‌های مرتبط با حوزه دیجیتال؛ گفت: برای اجرای طرح‌های تحول دیجیتال؛ نیاز به تیم‌های اجرایی آماده داریم.

به گزارش می‌متالز، محمد ناظمی هرندی که عصر امروز در پنل ارایه چالش‌ها و پیاده سازی نظام تحول دیجیتال در شرکت‌های معدن و صنایع معدنی سخن می‌گفت؛ افزود: برای تحول دیجیتال در سازمان ها؛ به مقوله "تحول" بیشتر باید توجه کرد و همه ارکان یک مجموعه، تحول گرایانه برای توسعه عمل کنند.

وی گفت: تحول یک جریان مداوم است و باید رویداد‌ها و اقدامات را در سازمان به تصویر کشید.

هرندی افزود: گاهی قوانینی وضع می‌شود که مطابق با سیاست‌های کلی توسعه صنعت نیست به طور مثال پس از حمله سایبری به سه شرکت فولادی؛ قانونی ابلاغ شد که بخش‌های IT و OT مبارکه؛ باید جدا شود.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اعلام کرد: این در حالی است که سیستم تولید در فولاد مبارکه در اوایل آغاز به کار خود، به طوری پیاده سازی شد که این دو بخش یکی است.

وی تاکید کرد: بدیهی است در تعیین مدل‌های فناوارانه و تحول دیجیتال؛ باید امنیت آن نیز ارتقا یابد.

هرندی عنوان کرد: دانشمندان و متخصصان ایرانی با بهره گیری از علوم و فناوری کشور‌های موفق در این زمینه؛ چالش‌ها را برطرف و پیاده سازی نظام تحول دیجیتال را تسهیل کنند.

نخستین همایش تحول دیجیتال در فولاد، معدن و صنایع معدنی امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما و به همت ایمیدرو و با حضور شرکت‌های این حوزه، دانش بنیان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برگزار شد.

منبع: ایمیدرو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده