تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۴۳
کد خبر: ۳۲۰۷۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در چارچوب سلسله نشست‌های «گفتگو و توسعه» اتاق ایران

نشست «سیاست‌های ارزی؛ له یا علیه صادرات؟» امروز در اتاق ایران برگزار می‌شود

‌می‌متالز - دومین نشست از سلسله نشست‌های «گفتگو و توسعه» با عنوان «پیمان‌سپاری ارزی؛ له یا علیه صادرات؟» امروز، دوشنبه ۲۴ مهر به صورت حضوری و آنلاین در اتاق ایران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در چارچوب سلسله نشست‌های «گفتگو و توسعه» با هدف بررسی و حل مسائل بخش خصوصی و موانع کسب‌وکار، دومین نشست از این رویداد با عنوان «سیاست‌های ارزی؛ له یا علیه صادرات؟» امروز دوشنبه، ۲۴ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در طبقه ششم ساختمان جدید اتاق ایران برگزار می‌کند.

این نشست به صورت حضوری و آنلاین برگزاری می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه جلسات الکترونیکی اتاق ایران، در نشست حاضر شوند. حضور مجازی در نشست‌های «گفتگو و توسعه»، مستلزم ثبت نام متقاضی در سامانه برگزاری جلسات الکترونیکی اتاق ایران است.

سلسله نشست‌های گفتگو و توسعه، یکی از ابتکارات روابط عمومی اتاق در دوره دهم است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود نظیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، کمیسیون‌های تخصصی و سایر ارکان و بخش‌های اتاق ایران، فرصتی را فراهم می‌کند تا موانع و مشکلات فعالان اقتصادی مطرح و بررسی شود.

این نشست‌ها به‌صورت پنل و گفتگو برگزار خواهد شد و در هر نشست از فعالان بخش خصوصی مرتبط با مبحث نشست، نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با موضوع و همچنین نمایندگان دولت دعوت می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته دومین نشست از سلسله نشست‌های گفتگو و توسعه با موضوع «سیاست‌های ارزی؛ له یا علیه صادرات؟» دوشنبه، ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود و سخنرانان پنل این نشست، محمد لاهوتی، علی رضوانی‌زاده، صدرالدین نیاورانی، احمد معروف‌خانی و جعفر جولا، اعضای تشکل‌ها و کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران، خواهند بود.

نشست «سیاست‌های ارزی؛ له یا علیه صادرات؟» امروز در اتاق ایران برگزار می‌شود

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

عناوین برگزیده