تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۲۱۴۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
آشنایی با سهامداران عمده حقیقی (قسمت ۴۸):

تک سهامدار عمده حقیقی ساروم کیست؟

‌می‌متالز - قرار است در چهل و هشتمین مطلب بررسی سهامداران عمده حقیقی، این بار به بررسی سهامدار عمده حقیقی سیمان ارومیه با نماد ساروم بپردازیم. مرد ۵۶ میلیارد تومانی ساروم کیست؟

به گزارش می‌متالز، سهامداران هر شرکت در یک دسته بندی به سهامداران عمده و خرد تقسیم بندی می‌شوند. سهامداران عمده سهامدارانی هستند که دارای بیش از یک درصد از سهام شرکت می‌باشند و در سایت TseTmc در بخش سهامداران هر سهم نام آن‌ها نمایش داده می‌شود.

در یک تقسیم بندی دیگر سهامداران عمده به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم بندی می‌شوند. سایت TseTmc در قسمت مربوط به سهامداران حقوقی نام شرکت‌ها را اعلام می‌کند، اما در رابطه با سهامداران حقیقی عمده از آن‌ها با عنوان شخص حقیقی یاد می‌کند و اسامی این سهامداران عمده حقیقی نامشخص است.

سهامداران عمده حقوقی دلایل مختلفی برای حضور در یک سهم دارند، ولی بیشتر سهامداران عمده حقیقی به منظور کسب سود بعضا اقدام به خرید سنگین یک سهم می‌کنند و بعضا نام آن‌ها در لیست سهامداران عمده مشاهده می‌شود.

نبض بورس قصد دارد تا با توجه به اسناد و مدارک موجود، به معرفی سهامداران عمده حقیقی هر نماد بپردازد. این چهل و هشتمین قسمت از معرفی سهامداران عمده حقیقی می‌باشد. با ما همراه باشید.

سهامداران عمده حقیقی ساروم چه کسی است؟

هنگامی که در سایت TSETMC نماد ساروم که مربوط به شرکت سیمان ارومیه می‌باشد را جستجو کنید و به بخش سهامداران آن مراجعه کنید با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

تک سهامدار عمده حقیقی ساروم کیست؟

در بین سهامداران عمده سیمان ارومیه یک سهامدار حقیقی دیده می‌شود که دارای ۱۳ میلیون برگه سهم از نماد ساروم است. این میزان سهم او را در زمره سهامداران بیش از یک درصد ساروم قرار داده است و مالکیت ۱.۳۳ درصد از کل سهام شرکت در اختیار اوست.

تک سهامدار عمده حقیقی ساروم کیست؟

تصویر بالا نشان می‌دهد که این شخص عزیز متاعی است که از فعالان اقتصادی ارومیه و استان آذربایجان غربی می‌باشد. یک بررسی سرانگشتی میزان دارایی او در سیمان ارومیه را ۵۶ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده