تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۳۱
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۲۱۵۴۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

استقبال چشمگیر از حضور پررنگ مس باهنر در نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات

‌می‌متالز - در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، علاوه بر بازدیدکنندگان خارجی و ایرانی مدیران و مسوولان کشوری و استانی نیز در غرفه این شرکت حضور یافتند.

به گزارش می‌متالز، در این بازدید سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌های صدرتامین و امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان از غرفه مس باهنر بازدید کردند.

سیدمحمدصابر پرورش ضمن اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌ها به عنوان محلی برای معرفی و توسعه بازار‌های هدف، مس باهنر را از جمله شرکت‌های موفق در این زمینه برشمرد و افزود: در شرایط کنونی حضور در نمایشگاه‌ها به خصوص نمایشگاه‌هایی که مخاطب خارجی دارد به رونق فعالیت‌ها و شناسایی بیشتر مشتریان جدید کمک می‌کند.

وی با اعلام حمایت کامل هلدینگ صدرتامین از حضور شرکت‌های تابعه در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بر توان مدیریتی بالا در مس باهنر تاکید کرد و اظهار داشت: مس باهنر می‌تواند ظرفیت صادراتی خود را که با اعمال برخی کج سلیقگی‌ها به مخاطره افتاده با حضور نمایشگاه‌هایی از این دست احیا کند و فعالیت اقتصادی خود را بیش از پیش رونق دهند.

حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز با حضور در غرفه مس باهنر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، این شرکت را از مجموعه‌های خوب صنعتی و اقتصادی در استان کرمان دانست و افزود: فرآوری محصولات معدنی همچون مس که به حمدالله در استان کرمان ذخایر فراوانی دارد از جمله اهداف مدیریت استان در شرایط فعلی است.

وی مس باهنر را مصداق عملی کارخانه‌های فعال در زمینه صنایع پایین دستی مس دانست و افزود: در آینده از مس بیشتر خواهیم شنید و این مجموعه باید خود را بیش از پیش آماده کند تا از فرصت‌های فراوان پیش رو بهره‌برداری نماید.

معاون اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به پیش بینی بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن تاکید کرد: شرکت‌های صدر تامین می‌توانند با ورود به حوزه اکتشاف ضمن تکمیل زنجیره تولید خود از مزایای این بسته‌های حمایتی نیز استفاده کنند.

گفتنی است در طول برگزاری چهار روز نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات علاوه بر مدیران شرکت‌ها و کارشناسان و فعالان این عرصه، سلیمی مدیر نظارت بر هلدینگ صدرتامین، احمدی معاون برنامه‌ریزی راهبردی و سرمایه‌گذاری شستا، درخشنده مدیر امور مجامع صدرتامین و علی رمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با حضور در غرفه مس باهنر با مدیرعامل این شرکت در خصوص روند تولید و فعالیت‌های مختلف در این شرکت که از شرکت‌های تابعه شستا و صدرتامین به شمار می‌آید نشست‌هایی برگزار کردند.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده