تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۳۲
بازدید: ۵۱
کد خبر: ۳۲۱۷۴۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

بازدید عضو موظف هیات مدیره هلدینگ صدرتامین از شرکت‌های کاشی و سرامیک الوند و صنایع سرام‌آرا

‌می‌متالز - علی محمودی عضو موظف هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی هلدینگ صدرتامین ضمن حضور در نشست بررسی سند تحولی از میزان پیشروی پروژه‌های توسعه‌ای کلید خورده در کارخانه‌های کاشی و سرامیک الوند و صنایع سرام آرا بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، عضو موظف هیات مدیره صدرتامین طی بازدید از مجموعه‌های کاشی و سرامیک الوند و صنایع سرام آرا گفت: هر دو مجموعه نسبتا مجموعه‌های بالنده‌ای هستند و قابلیت‌های بالقوه خوبی دارند. با توجه به اینکه در صنعت کاشی و سرامیک تغییر سلیقه مردم اهمیت بالایی دارد، برای موفقیت در این صنعت لازم است با سلیقه بازار و نیاز روز همراه شد، که با توجه به این موضوع هر دوی این مجموعه‌ها نیاز داشتند در بازار‌های داخلی و خارجی محصولات خود را به روز کنند.

وی افزود: در راستای همگام شدن با تغییرات سلیقه بازار و نیاز دو شرکت به طرح‌های توسعه‌ای، شرکت سرمایه گذاری صدرتامین طرح‌های توسعه‌ای تعریف کرد که این طرح‌ها در حال اجرا هستند.

محمودی تشریح کرد: بازار‌های کشور‌های همسایه از جمله پاکستان، عراق و روسیه بازار‌های خوبی هستند که هر یک سلایق متفاوتی دارند و شرکت‌های کاشی و سرامیک لازم است برای حضور جدی در این بازرا‌ها قابلیت به روز شدن داشته باشند و همگام با سلیقه روز پیش بروند. امید است با راه اندازی پروژه کاشی استخری و سایر پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت‌ها در مسیر بالندگی و سازندگی قرار گیرند.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده