تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۸
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۳۲۱۸۳۹
سرویس خبر : صنایع کوچک
در ادامه نشست‌های مشورتی وزیر صمت با جامعه تولید و تجارت:

برگزاری نشست هم‌اندیشی وزیر صمت با انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی/ وزارت صمت با تمام وجود کنار جامعه تولید و تجارت ایستاده است

‌می‌متالز - در ادامه نشست‌های مشورتی وزیر صمت با جامعه تولید و تجارت نشست هم اندیشی وزیر صمت با انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در ادامه نشست‌های مشورتی وزیر صمت با جامعه تولید و تجارت نشست هم‌اندیشی وزیر صمت با انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران برگزار شد.

اعضای انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران در این نشست ضمن ابراز اهم مسائل و مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات حوزه لوازم خانگی، پیشنهادات خود را در مسیر رفع موانع و تحقق رشد تولید ارائه کردند.

«عباس علی‌آبادی» وزیر صمت نیز در این نشست با بیان اینکه معتقدیم می‌بایست تمامی سیاست‌گذاری‌ها در بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری با دریافت نظر جامعه بزرگ تولید و تجارت همراه باشد، گفت: تمامی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا تحول مد نظر خود را با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی خانواده تولید و تجارت محقق کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تدوین راهبرد‌های دقیق توسعه‌ای در بخش‌های مختلف برای حصول اهداف تعیین شده، خاطرنشان کرد: پیش‌نویس راهبرد توسعه صنعتی لوازم خانگی با همراهی فعالان این بخش تهیه شده است که در ادامه نیز با همفکری بیشتر صنعتگران و صادرکنندگان این حوزه در مسیر تصویب نهایی قرار خواهد گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به آماده بودن زمینه‌های تحقق رشد تولید در صنعت لوازم خانگی اشاره کرد و افزود: توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و استعداد‌های کم‌نظیری در صنعت لوازم خانگی داریم و با تکیه بر آن‌ها از حل مسائل و مشکلات این بخش اطمینان کامل داریم.

وی با اشاره به برخی تلاش‌های صورت گرفته در حوزه رفع موانع تولید و تحقق شعار سال‌جاری، تصریح کرد: خانواده بزرگ تولید و تجارت کشور توانایی تامین ارز مورد نیاز خود را دارد و می‌‍بایست سیاست‌ها را به سمتی پیش ببریم که تولیدکنندگان به‌راحتی بتوانند از ارزی که خودشان تأمین کرده‌اند، برای تأمین مواد اولیه و دیگر نیاز‌های ارزی خود بهره ببرند.

علی‌آبادی در پایان با تاکید بر تداوم برگزاری نشست‌های هم اندیشی با جوامع مختلف تولیدی و تجاری، گفت: وزارت صمت با تمام وجود در کنار جامعه تولید و تجارت کشور ایستاده است و در تمامی زمینه‌ها از آرا، نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی بهره‌مند می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده