تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۳۲۱۸۴۴
سرویس خبر : صنایع کوچک
مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت:

رویداد ملی مرور تجربه در صنعت لوازم خانگی برگزار می‌شود

‌می‌متالز - مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت از برگزاری رویداد ملی مرور تجربه در صنعت لوازم خانگی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، به منظور بهره‌مندی از تجارب ارزنده و گران‌بهای کارآفرینان، فناوران و صاحبان صنایع لوازم خانگی، اولین نشست تخصصی مرور تجربه برتر صنایع لوازم خانگی (رویداد تد) چهارم آبان‌ماه سال‌جاری همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

«محسن شکراللهی» مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت با اعلام این موضوع، هدف از برگزاری این رویداد را که با همکاری انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و یکی از شتاب‌دهنده‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود را انتقال تجارب ارزشمند صنعت‌گران، فن‌آوران و صاحب‌نظران صنعت لوازم خانگی کشور و به اشتراک‌گذاری تجربیات، ایده‌هاى نوآورانه، فن‌آورانه و تحول گرایانه، در حوزه صنعت لوازم خانگی دانست.

وی افزود: در این رویداد، ضمن معرفی کارآفرینان دارای تجربه برتر و پیشرو کشور و ثبت تجارب کارآفرینان و صنعت‌گران، زمینه اشتراک تجارب، عمومی و علمی‌سازی صنعت و توسعه رویکرد‌های تجربه محور در مسیر توسعه صنعت لوازم خانگی فراهم خواهد شد.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت اضافه کرد: حضور مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی و ارائه تجارب آن‌ها به جامعه، می‌تواند زمینه‌ساز پیوند بهتر تولیدکنندگان با مردم، ایجاد سرمایه اجتماعی برای توسعه کسب وکار، همنشینی بهتر کارآفرینان با فن‌آوران و دانشگاهیان، رفع مشکلات از مسیر ارائه تجارب و شکل‌دهی به یک رسانه جدید تجربه محور در جهت توسعه تولید در جامعه باشد و از همه فن‌آوران، صنعتگران و دانشجویان و دانش آموزان جهت حضور دراین رویدا دعوت می‌شود.

شکراللهی گفت: در جریان برگزاری این رویداد که همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۲) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن اداری شماره ۱ برگزار می‌شود، در نظر داریم تا دبیرخانه دائمی ثبت تجارب مدیران را با همکاری دفتر خدمات کسب وکار این وزارت ایجاد کرده تا تجارب و فعالیت‌های ارزشمند صنعتگران کشور را ثبت و به‌صورت سالیانه منتشر کنیم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده