تاریخ: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۱۶
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۲۲۰۴۴
سرویس خبر : صنایع کوچک
با رویکرد ارائه نیاز‌های تجمیعی صنعت؛

نخستین رویداد ریورس پیچ (ارائه معکوس) تخصصی لوازم خانگی برگزار می‌شود

‌می‌متالز - نخستین رویداد ریورس پیچ (ارائه معکوس) تخصصی لوازم خانگی با رویکرد ارائه نیاز‌های تجمیعی صنعت امروز برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، نخستین رویداد ریورس پیچ (ارائه معکوس) تخصصی لوازم خانگی با رویکرد ارائه نیاز‌های تجمیعی صنعت ریورس پیچ امروز شنبه ششم آبان‌ماه در سالن مروارید نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود که یک رویداد کارآفرینی تقاضا محور است.

در این رویداد نقش‌ها معکوس هستند، به این معنی‌که استارتاپ‌ها ایده‌های تجاری خود را به مخاطبانی از سرمایه‌گذاران، نمایندگان شرکت‌ها، مربیان استارتاپ یا سایر افراد علاقه‌مند ارایه نمی‌کنند؛ بلکه سرمایه‌گذاران و نمایندگان شرکت‌ها مفهوم کسب‌وکار، چالش‌ها و موارد مشابه خود را به استارتاپ‌ها ارایه می‌دهند.

نشست ارائه نیاز‌های فناورانه به عنوان قالبی موثر جهت تعامل هرچه بیشتر دانش و صنعت و هم‌رسانی طرف عرضه و تقاضا طراحی و در کشور در حال اجراست.

ریورس پیچ همانطور که از اسمش قابل حدس است، معکوس ارائه توانمندی کسب‌وکار‌ها (پیچ) است. یعنی به جای آنکه کارآفرین با معرفی کسب‌وکارش به دنبال جذب سرمایه، شریک یا مشتری باشد، دیگران سعی در جلب نظر او دارند.

در این رویدادها، طرف تقاضا، حوزه‌های مورد علاقه‌اش را برای خرید معرفی یا یک سازمان با بیان چالش‌ها و مشکلاتش از نوآوران و کارآفرینان برای ارائه راهکار دعوت به همکاری می‌کند.

نخستین رویداد ریورس پیچ (ارائه معکوس) تخصصی لوازم خانگی برگزار می‌شود

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده