تاریخ: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۳۲۱۹۲۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس خبر داد:

ارائه بیش از ۱۴۷۰ خدمت درمانی و فرهنگی در اردوی جهادی

‌می‌متالز - بیش از ۱۱۰۰ نفر از اهالی روستای دره‌در رفسنجان از ۱۴۷۸ خدمت رایگان درمانی و فرهنگی در اردوی جهادی درمانی شرکت ملی صنایع مس ایران بهره‌مند شدند.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، محمدجواد خلیلی مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس با اعلام این خبر گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران افتخار دارد که به ۱۲۳ نفر برای متخصص داخلی، ۱۶۷ نفر جهت اپتومتریست، ۷۳ نفر برای چشم‌پزشکی، ۱۰۰ نفر جهت استفاده از واکسیناسیون آنفلوآنزا و ۲۰۱ نفر بابت پزشکی عمومی خدمات رایگان ارائه کند.

خلیلی با اشاره به آموزش بهداشت و دهان به ۷۵ نفر، ادامه داد: ۱۷۳ نفر نیز از خدمات معاینه دندانپزشکی، ۷۴ مورد کشیدن دندان، ۲۹ مورد ترمیم و ۱۱ مورد آندو، ۶۱ نفر از خدمات مامایی، ۵۱ نفر از تزریقات، ۶۱ نفر از خدمات متخصص زنان و زایمان، ۲۲ نفر از پایش فشار خون، ۵۸ نفر از سونوگرافی، ۱۰ نفر از هوم‌ویزیت و ۳۹ نفر از خدمات متخصص مغز و اعصاب، استفاده کردند.

مدیرحوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین از ارائه خدمات دامپزشکی به ۳۵۰۰ رأس از دام‌های منطقه خبر داد.

یادآور می‌شود، طرح جهادی درمانی شهدای دره‌در روز جمعه ۲۱ مهرماه توسط مجتمع مس سرچشمه در رفسنجان و با همکاری گروه جهادی شهدای صنعت مس، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، بسیج جامعه پزشکی رفسنجان، گروه جهادی شهید ثقفی و اداره دامپزشکی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده