تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۵۳
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۳۲۲۳۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار می‌شود

‌می‌متالز - سازمان مدیریت صنعتی سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی را برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، این کنفرانس با حضور مسوولان، مدیران ارشد سازمان‌ها و صاحب‌نظران این حوزه با موضوع اصلی رابطه هیات مدیره و مدیرعامل در تحقق اهداف نظام راهبری شرکتی در روز‌های ۲۳ و ۲۴ آبان در مرکز همایش‌های این سازمان برگزار می‌شود.

بنا به این گزارش، برخی از محور‌های این کنفرانس شامل توسعه و توانمندسازی هیات مدیره و مدیران عامل؛ تقابل یا همکاری مدیران عامل و اعضای هیات مدیره؛ مسوولیت اجتماعی و راهبری شرکتی و همچنین نحوه عملکرد کمیته‌های حسابرسی، ریسک و انتصابات می‌شود.

در این کنفرانس در خصوص تاثیر فناوری اطلاعات و همچنین اثرسیاستگذاری دولتی بر راهبری شرکتی در قالب سخنرانی، میزگرد و کارگاه بحث و گفتگو خواهد شد.

سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار می‌شود

نقش حسابرسی داخلی و مستقل در بهبود راهبری شرکتی؛ بررسی حضور نسل‌های جدید کاری و زنان در هیات مدیره‌ها و تحلیلی بر راهبری شرکتی در کسب و کار‌های خانگی و شرکت هلدینگ و کسب و کار‌های استارتاپی از دیگر محور‌های این کنفرانس دو روزه هستند.

از برنامه‌های سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی می‌توان به سخنرانی صاحبنظران خارجی و داخلی؛ برگزاری میزگرد‌های چالشی و کارگاه‌های آموزشی، اجرای نیمه تئاتر با موضوع نقش‌های خنثی، نگهبان، مشاور و خلبان هیات مدیره اشاره کرد.

در این کنفرانس، خدمات کلینیک راهبری شرکتی ویژه مدیران عامل و اعضای هیات مدیره به منظور پاسخگویی و مشاوره به آنان ارائه و با صاحبنظران برای انتقال تجارب آنان گفتگو می‌شود.

علاوه بر این، کتب، نشریات و مقالات برجسته مورد تایید در سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی معرفی می‌شود.

محل برگزاری این کنفرانس ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://gov-conf.imi.ir/fa/ مراجعه فرمایید.

منبع: سازمان مدیریت صنعتی

عناوین برگزیده