تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۵۱
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۳۲۲۵۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

درخواست طلاب و فضلای خواف از رئیس مجلس برای ورود به مشکلات جاده معدن سنگان

‌می‌متالز - رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حوزه انتخابیه خواف از رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری دو بانده شدن جاده‌های منتهی به معدن سنگان شدند.

به گزارش می‌متالز، علی زنگوئی زوزنی اظهارداشت: شهرستان‌های خواف و رشتخوار از مناطق مرزی و محروم استان خراسان رضوی است. جاده‌های شهرستان‌های ذکر شده دچار بار ترافیکی سنگین ناشی از حمل و نقل معدن سنگ آهن سنگان و تردد روزانه دو هزار دستگاه ماشین آلات سنگین در جاده‌های منتهی به معدن شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در شهرستان خواف، رشتخوار، تربت جام و تایباد ادامه داد: این حجم از ترافیک باعث مشکلات جانی و مالی برای مردم محروم دو شهرستان خواف و رشتخوار دارد.

زنگوئی تصریح کرد: متاسفانه در چند ماه اخیر تصادفات منجر به فوت داشته ایم و در هنگام نگارش این نامه دو فرزند خردسال یکی از طلاب شهرستان رشتخوار به علت برخورد با یک دستگاه تریلی جان باخت. همچنین در جاده خواف به طرف قائن محدوه روستای بیاس آباد تصادفاتی اتفاق افتاده که منجر به کشته شدن و جراحت تعدادی از مردم منطقه شد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در خواف گفت: برای حفظ جان مردم که دفاع از جان مردم وظیفه هر مسلمانی است نسبت به سوال و پیگیری از مسوولان مربوطه در خصوص دو بانده شدن راه‌های منتهی به معدن پیگیری کنید.

وی از قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواست پروژه‌ای که چندین سال است به کندی در دست اقدام بوده را تا حصول نتیجه پیگیری کنید تا مردم این منطقه از نگرانی نجات پیدا کنند.

درخواست طلاب و فضلای خواف از رئیس مجلس برای ورود به مشکلات جاده معدن سنگان

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده