تاریخ: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۱
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۳۲۲۵۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
امام جمعه بردسکن عنوان کرد؛

ایجاد نمایندگی نظام مهندسی معدن در بردسکن

‌می‌متالز - امام جمعه بردسکن از مسوولین خراسان رضوی درخواست ایجاد نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان بردسکن را کرد.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه در بردسکن و شهر‌های انابد و شهر آباد که روز شنبه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود، با محکوم کردن حرکت رژیم دژخیم کودک کش اسرائیل که این روز‌ها هزاران کودک و مردم بی گناه غزه را به شهادت رسانده است، افزود: بزودی زود زوال ستمگران را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه بردسکن از حضور معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی جهت بررسی مسکن ملی در شهرستان تقدیر کرد و افزود: آن چیزی که باید سرعت داده شود، فعالیت جهادی دستگاه‌های خدمات رسان را می‌طلبد که امیدواریم با سرعت خدمات زیرساختی را برای متقاضیان انجام داده تا هر چه زودتر شاهد شروع عملیات ساخت منازل متقاضیان را شاهد باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از مدیران دست اندرکار حوزه صنعت در استان که به جای تأسیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن در بردسکن، این مجوز را برای کاشمر صادر کرده‌اند افزود: بیشترین معادن استان در بردسکن است لذا به چه دلیل این دفتر باید در کاشمر ایجاد شود و معدن کاران ما مسافت زیادی را برای پیگیری امور کاری خود به شهرستان مجاور طی کنند.

وی افزود: انصاف نیست، فعالیت معادن و شهرستان ما مورد بی مهری قرار گیرد.

امام جمعه بردسکن خطاب به مدیران معادن اظهار کرد: اکثر حساب‌های معادن در مشهد و تهران است لذا تقاضا می‌شود، موضوع حساب‌های معادن در بردسکن و در بانک‌های این شهرستان مفتوح باشد تا سرمایه در گردش در همین شهرستان صورت گیرد و دلیلی نیست که کار در بردسکن باشد، ولی حساب‌ها در جای دیگری.

امینی در ادامه سالروز هفته بسیج دانش آموزی، تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و نیز روز فرهنگ عمومی را گرامی داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده