تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۱۸
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۲۲۶۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

مطالبات بازنشستگان فولادی در اصفهان غربالگری شود

‌می‌متالز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید غربالگری در زمینه مطالبات بازنشستگان انجام شود و با ایجاد وحدت رویه در بیان مطالبات حل این چالش‌ها در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا جان نثاری شامگاه سه شنبه در جمع بازنشستگان صندوق فولاد استان اصفهان اظهار داشت: تکریم بازنشستگان و توجه به مطالبات آن‌ها بر همگام واجب است و باید همه در قبال بازنشستگان باید احساس مسوولیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان باید در قالب فهرست گونه برای پیگیری دسته بندی شود، ابراز داشت: باید مطالبات بر اساس قانون عنوان شود و البته باید توجه داشت که برخی از مطالبات بازنشستگان قانونی نیست، اما منطقی است که باید بررسی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه باید با رسیدگی درست از تکرار تجمعات بازنشستگان در اصفهان جلوگیری کنیم، ادامه داد: ادامه تجمعات می‌تواند مشکلات امنیتی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مسوولان صندوق بازنشستگی حساسیت لازم را برای احقاق حقوق بازنشستگان ایجاد نکرده است، ابراز داشت: باید با حساسیت پای موضوع مشکلات بازنشستگان بایستند.

جان نثاری با بیان اینکه باید غربالگری در زمینه مطالبات بازنشستگان انجام شود، گفت: باید وحدت رویه در بیان مطالبات ایجاد شود و با حضور مسوولان به این مشکلات رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع از بازنشستگان و کنترل و مدیریت و مهار اقدامات مورد نیاز همه باید همگام حرکت کنند، اضافه کرد: رسانه‌ها نیز باید در این زمینه منصفانه رفتار کنند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده