تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۳۷
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۳۲۲۶۶۴
سرویس خبر : صنایع کوچک

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت لعابیران برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت لعابیران روز دوشنبه ۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، نادر رضایی‌منش مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارشناسان شرکت لعابیران در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه مدیرعامل شرکت لعابیران پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته، اقدامات پیش رو و دستاورد‌های لعابیران گفت: طی عملکرد شش ماه ابتدائی سال ۱۴۰۲ موفق شدیم با رشد ۲۰۰ درصدی سود خالص نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۱۵۰ درصد از بودجه تعیین شده را محقق کنیم. همچنین با استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط تولید طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ با رشد ۱۴ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، ۹۸ درصد از بودجه تولید و با افزایش ۷۹ درصدی فروش نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۱۱۹ درصد از بودجه مربوط به شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ را محقق سازیم.

وی افزود: از مهم‌ترین دستاورد‌های این شرکت طی دوره شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ تولید محصولات دانش‌بنیان بوده است.

رضایی‌منش تشریح کرد: در شرکت لعابیران تلاش کردیم در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی با تکیه بر دانش داخلی اقداماتی از قبیل نوسازی و به‌سازی برخی تجهیزات که موجب ارتقا کیفیت محصول و صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی گردیده است انجام دهیم.

در ادامه جلسه سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌های هلدینگ صدرتامین ضمن تشکر از عملکرد مدیرعامل و کارکنان لعابیران از تغییرات مثبت عملکرد مجموعه ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: مجموعه لعابیران با عزم و همت عالی عملکرد خوبی درشش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ ارائه داد، امیدواریم در جهت موفقیت هر چه بیشتر و تداوم پیشرفت با پیگیری موضوعات مطرح شده در راستای افزایش صادرات و جذب بازار‌های خارجی، بومی سازی محصولات وارداتی و بروزآوری تجهیزات حرکت نماید.

پرورش ادامه داد: حاشیه سود محصولات تولیدی این شرکت طبق بودجه مصوب رعایت و به مراتب بالاتر بوده است.

وی افزود بومی سازی محصولات وارداتی باعث ایجاد شرایط رقابتی مناسب در بازار لعاب و ایجاد حاشیه سود بالاتری خواهد شد. لعابیران با تولید محصولات ویژه می‌تواند سهم بیش‌تری از بازار‌های داخلی را به نحو مطلوب بخود اختصاص داده و پاسخ مناسبی به نیاز صنعت کاشی و سرامیک کشور دهد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت لعابیران برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت لعابیران برگزار شد

عناوین برگزیده