تاریخ: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۳۲۲۸۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کاهش ۲ درصدی نرخ فروش سیمان؛

"سبزوا" آغاز سال مالی خود را با ریزش درآمدی شروع کرد

‌می‌متالز - "سبزوا" از محصولاتی که در بازار داخل کشور مورد عرضه قرار داد توانست به درآمد ۴۶ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان لار سبزوار در گزارش فعالیت ماهانه خود در اولین ماه از سال مالی (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳) میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد برابر با ۴۶ میلیارد تومان بود، میزان درآمدی که در مهرماه توسط "سبزوا" در گزارش ماهانه منتشر شد حاکی از آن بود که تنها از فروش محصولات در بازار داخل کشور درآمدزایی صورت گفته و در بازار صادراتی فعالیتی را به ثبت نرسانده است.

عملکرد ماهانه درآمدزایی "سبزوا"

همان‌طور که گفته شد "سبزوا" از محصولاتی که در بازار داخل کشور مورد عرضه قرار داد توانست به درآمد ۴۶ میلیارد تومانی دست پیدا کند، این درآمد شناسایی‌شده در این دوره نسبت به ماه گذشته کاهش ۶ درصدی را را تجربه کرده است اما؛ لازم به ذکر است که این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر درآمدزایی داشته است.


شرکت سیمان لار سبزوار تنهای محصولی که از ابتدای دوره به فروش رسانده مربوط به سیمان بوده اما؛ محصول کلینکر نیز تولید می‌کند، در مهرماه محصول سیمان این شرکت ۷۵۸ هزار تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت و این نرخ در مقایسه با ماه گذشته ۲ درصد کاهش پیداکرده است.

مقدار فروش ماهانه "سبزوا" در مهرماه

"سبزوا" در اولین ماه از سال جاری مقدار فروش ماهانه خود را برابر با ۶۱ هزارتن به ثبت رساند و این مقدار فروش ماهانه در مهرماه نسبت به شهریورماه ۴ درصد کاهش را به دنبال داشت. شرکت سیمان لار سبزوار در این دوره ۸۸ هزار تن کلینکر را تولید کرده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده