تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۰۲
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۳۲۳۲۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد؛

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال برگزار شد

‌می‌متالز - در آیینی با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، از زحمات مدیرعامل سابق شرکت فولاد تاراز چهارمحال تقدیر و مدیرعامل جدید این شرکت معارفه شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل این هلدینگ در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال، ضمن قدردانی از زحمات داود فروتن مدیرعامل سابق این شرکت اظهار داشت: وی زحمات زیادی را در حوزه‌های توسعه‌ای تاراز به ثمر رساند که جای قدردانی دارد.

احمدرضا سبزواری با بیان اینکه تغییر مدیریت در واقع جاری ساختن خون جدید در رگ‌های هر مجموعه‌ای است، تصریح کرد: تغییر مدیریت‌ها این امکان را ایجاد می‌کند که اتفاقات جدیدی رخ دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که در ادامه، فعالیت شرکت به نحو احسن مدیریت شود و همه بخش‌ها همکاری داشته باشند.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اظهار داشت: چندین هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم چشم به سودآوری فولاد تاراز دارند که انشالله تاثیر آن را در صورت‌های مالی هلدینگ‌های توکافولاد و آتیه‌فولاد نقش‌جهان شاهد باشیم.

بنا بر این گزارش، در این آئین از زحمات «داود فروتن» تقدیر و «محمد خوش‌خلق» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فولاد تاراز چهارمحال معارفه گردید.

گفتنی است شرکت فولاد تاراز چهارمحال جزو شرکت‌های شناخته شده در سطح کشور در زمینه تولید ورق‌های رنگی و گالوانیزه است که هلدینگ توکافولاد مالکیت ۴۵٪ سهام آن را در اختیار دارد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده