تاریخ: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۵:۲۴
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۳۲۳۹۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
با همت واحد آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد خوزستان برپا شد؛

نمایشگاه کتاب با بیش از ۹۰۰ عنوان تخصصی جدید

می متالز - واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان در اقدامی کم سابقه و با هدف غنی نمودن منابع علمی کتابخانه این شرکت، اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۹۰۰ عنوان فنی، مهندسی، مدیریتی و عمومی نمود.

به گزارش می‌متالز، این نمایشگاه با حضور «عباسعلی تقوی» معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، «محمد جامعی» مدیر روابط عمومی، «کاوه طالبی» مدیر خدمات و امور اجتماعی، «جهان‌مهر علی‌نیایی‌فر» مدیر سازماندهی و روش ها، «سیدسمیع موسوی» مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی و جمعی از کارکنان بخش‌های مختلف شرکت و دانشحویان و اساتید دانشگاه علمی و کاربردی فولاد خوزستان روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در کتابخانه واحد یادشده افتتاح شد.

«عباسعلی تقوی» معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: با وجود کتاب‌های الکترونیک، کتاب‌های کاغذی هنوز از جایگاه ویژه خود برخوردار هستند.

«سیدسمیع موسوی» مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی گفت: امروز با اضافه شدن کتب جدید خریداری شده به موجودی کتابخانه، منابع کتابخانه‌ای حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است و جهت ترویج کتاب و کتاب‌خوانی تلاش بر این است کافه کتاب برای علاقه‌مندان راه اندازی گردد.

موسوی اظهار داشت: امیدواریم که برگزاری چنین نمایشگاهی، اشتیاق کارکنان را در امر کتابخوانی افزایش دهد.

«محمد جامعی» مدیر واحد روابط عمومی گفت: چیزی که ارزش کتابخانه را نشان می‌دهد، استفاده شدن کتاب‌های آن توسط علاقمندان است.

وی افزود: وجود دانشگاه و کتابخانه در کنار یکدیگر، مسوولیت کتابخانه را در پشتیبانی از فعالیت‌های پژوهشی بیشتر می‌کند.

دکتر سبحانی از اساتید دانشگاه علمی و کاربردی شرکت فولاد خوزستان گفت: ایجاد نمایشگاه ارزشمند است، اما ارزشمند‌تر از آن تبلیغ و ترویج کتابخوانی است.

گفتنی است، این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه به مدت ۶ روز کاری تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ الی ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایشگاه کتاب با بیش از ۹۰۰ عنوان تخصصی جدید

نمایشگاه کتاب با بیش از ۹۰۰ عنوان تخصصی جدید

نمایشگاه کتاب با بیش از ۹۰۰ عنوان تخصصی جدید

منبع: فولاد خوزستان

عناوین برگزیده