تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۳۲۴۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان اعلام کرد:

واگذاری 66 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی زنجان

می متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از واگذاری 66 هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.
واگذاری 66 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی زنجان

به گزارش می متالز، ایرج احمدی اظهار داشت: این میزان واگذاری در قالب 200 قرارداد بوده است که به لحاظ تعداد، بیشترین قرارداد واگذاری منعقده در یک سال از زمان تأسیس شرکت شهرک های صنعتی استان محسوب می شود.

وی میزان واگذاری زمین در سال 1396 را نزدیک 20 هکتار عنوان کرد و افزود: واگذاری زمین در سال 1397 نسبت به سال پیش از آن رشد 330 درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را در طول سال گذشته 116 فقره عنوان و اضافه کرد: این آمار نیز در طول سال های فعالیت شرکت شهرک های صنعتی زنجان بی سابقه است.

احمدی ادامه داد: تکمیل زیرساخت ها و به بهره برداری رساندن ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان به عنوان نخستین مجتمع کارگاهی در زمینه صنایع دستی و همچنین تملک شهرک صنعتی زنجان 4 و آغاز فرآیند ایجاد زیرساخت های آن از دیگر برنامه های شاخص در سال گذشته بود که با همکاری سایر دستگاه ها به سرانجام رسید.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1398 با عنوان سال "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از تمام ظرفیت های خود در راستای تحقق این شعار با ایجاد زمینه های لازم برای سرمایه گذاری های جدید و نیز حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استفاده خواهد کرد.

عناوین برگزیده