تاریخ: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۲۹
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۳۲۴۹۳۴
سرویس خبر : اجتماعی
در هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی؛

فولاد هرمزگان سه رتبه نخست و دو رتبه دوم را کسب کرد

‌می‌متالز - هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی با درخشش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان همراه بود و این شرکت توانست در سه آیتم رتبه نخست و دو آیتم رتبه دوم را در میان برترین روابط عمومی‌های کشور کسب کند.

به گزارش می‌متالز، هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی انجمن متخصصان روابط عمومی در پژوهشکده فرهنگ و هنر و معماری جهاد دانشگاهی با حضور جمع کثیری از متخصصان، اساتید و مدیران حوزه روابط عمومی برگزار شد و عملکرد روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیر دولتی در ۱۱ بخش و در حوزه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی مکتوب و دیجیتال و برنامه‌ریزی‌های رسانه‌ای و حوزه‌های مختلف چاپ و نشر، تبلیغات، رسانه‌های دیجیتال، فیلم و کلیپ و تیزر و … مورد بررسی قرار گرفت که به بهترین عملکرد‌ها لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا شد.

این جشنواره با درخشش فولاد هرمزگان همراه بود و با داوری میان یک هزار و ۷۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، روابط عمومی این شرکت توانست در زمینه تیتر، سرمقاله و مصاحبه رتبه نخست را در میان انتشارات روابط عمومی‌های سراسر کشور به دست آورد. همچنین این شرکت موفق به کسب رتبه دوم در زمینه شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و کتاب شد.

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده