تاریخ: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۳۲۴۹۷۳
سرویس خبر : انرژی
رضایی کوچی خبر داد:

تصویب مصوبه قیر رایگان مجلس در مجمع تشخیص مصلحت نظام

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مصوبه مجلس در خصوص اختصاص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی بعد از چندین بار رفت و برگشت با پیگیری‌ها و تلاش‌های بی وقفه اعضای کمیسیون عمران و رایزنی‌های رئیس مجلس در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس؛ از تصویب طرح اصلاح بند ک تبصره (۱) قانون بودجه سال جاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و و گفـت: خوشبختانه این طرح برای اختصاص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی بعد از چندین بار رفت و برگشت با پیگیری‌ها و تلاش‌های بی وقفه اعضای کمیسیون عمران و رایزنی‌های رئیس مجلس در مجمع تشخصی مصلحت نظام به تصویب رسید.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: حال با توجه به اینکه فصل اجرای عملیات راهسازی رو به اتمام بوده و در برخی از مناطق کشور بارندگی آغاز شده است انتظار داریم پس از تصویب نهایی طرح و تبدیل آن قانون، وزارت نفت به وظایف خودش برای تامین خوراک قیر پالایشگاه‌ها اقدام کند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز باید هر چه سریع‌تر سهمیه قیر مورد نظر خود را دریافت و نسبت به تکمیل پروژه‌های عمرانی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده