تاریخ: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۰۴
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۳۲۵۰۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

همکاری‌های مشترک با فعالان صنعت فولاد، رویکرد مهم بانک ملی ایران در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو

‌می‌متالز - بانک ملی ایران در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی۲۰۲۳ به ارائه تازه‌ترین و آخرین توانمندی ها، دستاورد‌ها، خدمات مالی و پولی و محصولات فناورانه خود می‌پردازد و میزبان فعالان و شرکت‌های حوزه معدن و فولاد خواهد بود.

به گزارش می‌متالز، بانک ملی ایران با حضور گسترده و موثر خود در این نمایشگاه با ایجاد بستر و ارائه ابزار‌های مالی جدید ضمن توسعه روابط، همکاری‌های مشترک و تعامل سازنده با فعالان و شرکت‌های عرصه صنعت فولاد و واحد‌های بهره بردار و فرآور مواد معدنی کشور، به معرفی آخرین خدمات و محصولات جدید، ظرفیت ها، دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه‌های خدمات ارزی و ریالی خواهد پرداخت.

بانک ملی ایران تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی‌های صحیح و با بهره‌گیری از محصولات و ابزار‌های نوین مالی طرح‌های روبنایی و زیربنایی کشور را توسعه دهد تا افزون بر رشد تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، زمینه توسعه کشور را بیش از پیش فراهم کند.

بانک ملی ایران در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (IranMetafo) از امروز تا ۶ آذرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ در محل نمایشگاه بین المللی تهران سالن ۵، با ارائه راهکار، ایده و محصول جهت حل مسائل مختلف مالی شرکت‌های حاضر می‌پردازد.

منبع: پورتال خبری بانک ملی ایران

عناوین برگزیده