تاریخ: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۳۶
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۳۲۴۰۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رفع مشکلات مالی خُرد آحاد جامعه با تسهیلات بانک کارگشایی

‌می‌متالز - بانک کارگشایی از ابتدای مرداد سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۲، روزانه با پرداخت ۶۰۰ فقره وام رفع احتیاجات ضروری به نیاز‌ها و درخواست‌های مشتریان پاسخ داده است.

به گزارش می‌متالز، این بانک به منظور رفع نیاز اقشار محروم و نیازمند جامعه در کشور طی دوسال اخیر در مجموع تعداد ۴۵۵ هزار و ۵۳۳ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۴۹ هزار میلیارد ریال به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد ۱۸۶ هزار و ۸۱۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۶ هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال و تعداد ۲۶۸ هزار و ۷۱۵ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۴۲ هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

تسهیلات قرض الحسنه و جعاله بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدون ضامن، راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و. در کنار مشتریان خود باشد.

لازم به ذکر است؛ بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحد‌های بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب‌های بانکی و... به مشتریان گرامی خود است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده