تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۴
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۳۲۵۳۴۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

اهدای تندیس رضایتمندی مشتری به شرکت فولاد هرمزگان

‌می‌متالز - شرکت فولاد هرمزگان در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش می‌متالز، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور جمعی از مسوولان دولتی، مدیران شرکت‌های بزرگ و فعالان حوزه تجارت و کسب و کار با هدف تجلیل از برند‌های مشتری‌مدار و مسوولیت پذیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

ازجمله محور‌های برگزاری این همایش می‌توان آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان بنگاه‌ها، مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری‌محوری در سازمان‌ها، شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان، شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالش‌های کسب و کار، آشنایی با متد‌های جهانی CRM و CSM و چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر مدیران، کارکنان و مشتریان در راستای افزایش را نام برد.

تعامل خوب با مشتریان، رضایت از دریافت کالا یا خدمات، ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسب و کار سازمان، ایجاد حس وفاداری در مشتریان، تبدیل نارضایتی مشتریان به رضایت، وجود تفکر استراتژیک مسوولانه در قبال مشتریان و توجه کامل سازمان به بحث رضایتمندی مشتریان موجب شد تا فولاد هرمزگان شایسته دریافت تندیس شود. از این رو، هیأت داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که هر ساله به دنبال تجلیل از برند‌های پیشتاز مشتری‌مدار و مسوولیت‌پذیر است، شرکت فولاد هرمزگان را در میان بیش از ۵۰ شرکت برتر شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست و بنابراین تندیس سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان و عطاالله معروفخانی، مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت.

اهدای تندیس رضایتمندی مشتری به شرکت فولاد هرمزگان

منبع: فولاد هرمزگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده