تاریخ: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۷
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۲۵۵۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کردستان خبر داد:

احیای واحد‌های صنعتی، تولیدی و معدنی اولویت فعالیت‌های صمت کردستان است

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کردستان اعلام کرد که اولویت کاری این اداره و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی استان، احیا، تقویت واحد‌های خدماتی، صنعتی، تولیدی، معدنی است و در این راستا مسائل و مشکلات از نزدیک بررسی و کارشناسی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «بختیار خلیقی» مدیرکل صمت استان کردستان، در دویست و هفتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که مختص شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۰۶ جلسه گذشته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، ۲ هزار و ۲۵۳ مصوبه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه مصوبات اجرایی این کارگروه، ۲۱ هزار و ۸۶۲ نفر اشتغال ثبت شده، افزود: در ۲۰۶ کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید گذشته تاکنون، ۷۰ درصد مصوبات اجرایی شده و ۳۰ درصد مصوبات دیگر توسط دستگاه‌های اجرایی در دست اقدام و پیگیری است.

مدیرکل صمت استان کردستان در ادامه تاکید کرد: اولویت کاری استان و مدیران اجرایی احیا، تقویت واحد‌های خدماتی، صنعتی، تولیدی، معدنی است و در این راستا مسائل و مشکلات از نزدیک بررسی و کارشناسی می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: همچنین از زمان تصدی‌گری معاون امور اقتصادی استانداری تاکنون ۱۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌‍ها و استان کردستان برگزار شده که تاکنون ۳۲۰ مصوبه داشته و ۷۸ درصد مصوبات اجرایی و ۲۲ درصد دیگر نیز توسط دستگاه‌های اجرایی در دست اجرا است.

خلیقی همچنین گفت: در این کارگروه ۱۹ مورد بررسی شد که مهمترین آن‌ها در راستای بحث رونق تولید ۱۴۰۲ است و دیگری امهال تسهیلات ۷/۵ درصد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده