تاریخ: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۰۱
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۲۵۸۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه:

سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه بر خلق دانش و دانش‌بنیان‌ها در راستای مسوولیت اجتماعی

‌می‌متالز - معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: در واقع فولاد مبارکه مسوولیت اجتماعی خود را از طریق توزیع امکانات در جامعه و خلق دانش‌های آینده ایفا می‌کند و اگر امروز در کشور به میزان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های دانش‌بنیانی طی یک سال هزینه شده، ۳۰ درصد آن را فولاد مبارکه سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش می‌متالز، علیرضا کاظمی با اشاره به فعالیت‌های فولاد مبارکه در راستای مسوولیت اجتماعی اظهار کرد: فولاد مبارکه سعی کرده تا در تمام رویداد‌های ملی و بین‌المللی در جهت توسعه و گسترش علم نقش‌آفرینی کند.

وی خاطر نشان کرد: در واقع فولاد مبارکه مسوولیت اجتماعی خود را از طریق توزیع امکانات در جامعه و خلق دانش‌های آینده ایفا می‌کند و اگر امروز در کشور به میزان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های دانش‌بنیانی طی یک سال هزینه شده، ۳۰ درصد آن را فولاد مبارکه سرمایه‌گذاری کرده است.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه دیدگاه این شرکت را به سمت آینده‌نگری و فرداسازی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل هم ۳۰ درصد آوردگاه مالی در حوزه دانش‌بنیان‌ها سهم فولاد مبارکه است و البته از این عدد هم عبور خواهیم کرد و این سهم شکفته می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه دانش‌بنیان برای توسعه صنعت فولاد و زنجیره ارزش فولاد هزینه خواهد شد و از میزان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان سهم فولاد است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده