
در گفتوگوی اختصاصی «میمتالز» با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) عنوان شد:
به گزارش میمتالز، علت اصلی روند صعودی بازار افزایش نرخ کرایه حمل است که به دلیل تاخیرهای متوالی در کانال پاناما و کمبود کشتی رخ داده است. کرایه حمل طی سه هفته تا ۸ دلار هر تن رشد داشته ۳۴ دلار شده است.
اگرچه رشد قیمت قراضه بیلت و میلگرد را نیز افزایش داده، اما پایداری این روند به دلیل تقاضای نسبتاً پایین میلگرد در بازارهای جهانی در شرایط زمستانی مورد تردید باقی ماند.
منبع: ایفنا