تاریخ: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۳۲۶۶۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسینی‌کیا:

تامین منابع مالیاتی نباید به اقشار ضعیف جامعه فشار وارد کند

‌می‌متالز - نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، گفت: معادن یکی از ظرفیت‌های بزرگی است که نتوانستیم به اندازه کافی از آن حقوق دولتی کسب کنیم.

به گزارش می‌متالز، سید جواد حسینی‌کیا، با اشاره به تامین منابع واقعی برای بودجه سالیانه بیان کرد: یکی از اشکال تامین منابع بودجه، تامین منابع از محل درآمد‌های مالیاتی است البته نباید در این زمینه به اقشار ضعیف فشار زیادی وارد شود.

نماینده مردم «سنقر و کلیایی» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش معادن می‌تواند در تامین منابع مالی بودجه کمک رسان باشد، ادامه داد: معادن یکی از ظرفیت‌های بزرگی است که نتوانستیم به اندازه کافی از آن حقوق دولتی کسب کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه و دارایی‌های دولت بیان کرد: دولت باید در این بخش تلاش کند تا این دارایی‌های خود را به روز رسانی و مولدسازی کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت صرفه جویی در هزینه‌های بودجه بیان کرد: دولت باید در راستای این مهم، به سمت کوچک سازی ساختار‌ها حرکت کند چراکه ما ناچار به این کار هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر شیوه‌های جدید در حکمرانی وجود دارد که حاصل آن به تامین منابع پایدار در بودجه می‌انجامد، بیان کرد: ما باید به درستی از این شیوه‌ها در حکمرانی بودجه استفاده کنیم تا منابع پایدار بودجه تامین شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده