تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۵۷
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۳۲۶۶۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عملکرد شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس در آبان‌ماه

موج درآمدی "تفارس" در حال شکل گیری است/ تحقق درآمد ۲۱ میلیاردتومانی از محل ارائه خدمات

‌می‌متالز - سود و زیان سرمایه‌گذاری‌های شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس متشکل از سرمایه‌گذاری‌های آن در سپرده‌های بانکی، اوراق بدهی و صندوق‌ها است که دراین‌بین سهم سود سپرده‌های بانکی به مبلغ ۷ میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان هست که ۵۴ درصد از کیک سرمایه‌گذاری "تفارس" را به خود اختصاص داده است.

شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس با سرمایه ثبت‌شده ۵۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳ هزار میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان ماه؛ از تحقق درآمد ۲۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومانی خود از محل ارائه خدمات خود خبر داده است.

موج درآمدی
درآمد یادشده نسبت به مهرماه سال جاری ۴۸۵ میلیون تومان، معادل ۲ درصد رشد را به همراه داشته است. مهم‌ترین بخش درآمدی "تفارس" از این محل، مربوط به درآمد‌های بازار گردانی آن می‌شود که بیش از ۱۷ میلیارد تومان از این بخش را به خود اختصاص داده است.

موج درآمدی
شایان‌ذکر است درآمد تجمیعی این شرکت از این محل نیز با رشد ۸۹ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است که منجر به ثبت درآمد ۱۱۹ میلیارد تومانی در هشت‌ماهه سال جاری‌شده است.

سود و زیان سرمایه‌گذاری‌های شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس متشکل از سرمایه‌گذاری‌های آن در سپرده‌های بانکی، اوراق بدهی و صندوق‌ها است که دراین‌بین سهم سود سپرده‌های بانکی به مبلغ ۷ میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان هست که ۵۴ درصد از کیک سرمایه‌گذاری "تفارس" را به خود اختصاص داده است.

موج درآمدی
گفتنی است سود حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و اوراق بدهی به میزان نسبتاً یکسان درمجموع حدود ۶ میلیارد تومان از این حجم را تشکیل داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده