تاریخ: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۳۲۶۶۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شستا:

شناسایی فرصت‌های نهفته در سیمان تأمین با نظارت کامل بر اجرای پروژه‌های جاری در این هلدینگ

‌می‌متالز - مهم‌ترین محور‌های عملکردی پروژه‌های جاری شرکت سیمان تأمین در حوزه‌های ساختمان‌سازی، صنعت سیمان، کاهش مصرف منابع طبیعی و کاهش آلاینده‌های محیط زیستی بوده است.

به گزارش می‌متالز، جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های جاری شرکت سیمان تأمین و میزان پیشرفت، کنترل و جهش این پروژه‌ها با حضور عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و مدیرعامل و مدیران سیمان تأمین برگزار شد.

نوروزی در خصوص اجرای پروژه‌های انتقال کارخانه سیمان فارس به منطقه خرامه و مرحله اول فاز ۴ سیمان دورود تأکید کرد و گفت: موضوع تأمین مالی که بخشی از محل آورده سهام‌داران و بخش دیگر از طریق دریافت تسهیلات بانکی تأمین خواهد بود، پیگیری شود تا این روند تسریع یابد.

حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل شرکت سیمان تأمین در این جلسه با ارائه گزارشی از میزان پیشرفت پروژه‌ها، اهم اقدامات و فعالیت‌های شرکت سیمان تأمین گفت: باتوجه‌به شرایط خاص اقلیمی کشور، حفظ شرایط موجود و تداوم اقدامات مثبت گذشته از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت بوده است.

هوشیاری در ادامه به چالش‌ها و موانع موجود در اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: ضمن بررسی حوزه تأمین مالی از منابع و مصارف موجود در این پروژه‌ها، نیاز به همکاری و مساعدت شستا در این زمینه محسوس خواهد بود.

شناسایی فرصت‌های نهفته در سیمان تأمین با نظارت کامل بر اجرای پروژه‌های جاری در این هلدینگ

منبع: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده