تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۱۸
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۲۷۱۴۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اعلام شرایط فروش اقساطی ۹ محصول مدیران خودرو ویژه آذرماه ۱۴۰۲ + جدول

‌می‌متالز - در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه آذرماه ۱۴۰۲، ۹ محصول به صورت اعتباری قابل انتخاب توسط خریداران هستند.

به گزارش می‌متالز، شرکت مدیران خودرو بخشنامه فروش اعتباری تعدادی از محصولات خود را برای آذرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد. در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه آذرماه ۱۴۰۲، ۹ محصول به صورت اعتباری قابل انتخاب توسط خریداران هستند. برای هر خودرو، دو نوع شرایط فروش اقساطی در نظر گرفته شده است. موعد بازپرداخت اقساط تمامی خودرو‌ها نیز پنج ساله یا ۶۰ ماهه خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو:

اعلام شرایط فروش اقساطی ۹ محصول مدیران خودرو ویژه آذرماه ۱۴۰۲ + جدول

مطابق جدول فوق، پنج محصول از برند ام‌وی‌ام در این شرایط فروش حضور دارند. این خودرو‌ها شامل ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دنده‌ای، X۳۳ کراس دستی و اتوماتیک، آریزو ۵ اسپرت و ام‌وی‌ام X۵۵ پرو هستند. با توجه به قیمت‌گذاری مشابه ام‌وی‌ام X۲۲ پرو اتوماتیک و ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک، به نظر می‌رسد نسخه اتوماتیک ایکس ۲۲ پرو دیگر جایی در سبد تولیدات مدیران خودرو نداشته باشد و با نسخه ایکس ۳۳ کراس جایگزین شود.

چهار محصول نیز از برند فونیکس که زیرشاخه لوکس مدیران خودرو محسوب می‌شود، در این لیست قرار گرفته‌اند. این خودرو‌ها شامل آریزو ۶ پرو، فونیکس FX و دو تیپ از تیگو ۸ پرو هستند. تولید نسخه پایه تیگو ۸ پرو نیز متوقف شده است و در آینده شاهد عرضه تیگو ۷ پرومکس به عنوان جایگزین آن خودرو خواهیم بود. همچنین تیگو ۷ پرو در این شرایط حضور ندارد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده