تاریخ: ۰۳ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۱۶
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۳۲۷۷۸۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اعلام شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ + جدول

‌می‌متالز - سایپا طی روز‌های پایانی آذرماه، دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا S تیپ DA را در سامانه یکپارچه عرضه کرد. اکنون نیز بخشنامه فروش این دو خودرو منتشر شده است. سایپا در آذرماه ۱۴۰۲ نیز شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S را اعلام کرده بود.

به گزارش می‌متالز، همانند گذشته، هر دو خودروی فوق تنها با رنگ سفید در اختیار کاربران قرار دارند. همچنین شرایط فروش سایپا از نوع فروش فوری با پرداخت کامل بهای خودرو است؛ بنابراین مشتریان بایستی تمامی بهای خودرو را در یک مرحله پرداخت کنند. موعد تحویل خودرو‌ها نیز ۹۰ روز کاری عنوان شده است؛ بنابراین اتومبیل ثبت‌نامی مشتریان پس از تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

سایپا برای اطلاع‌رسانی به مشتریان پیامکی را برای آن‌ها ارسال کرده است. شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S تیپ DA از یکشنبه مورخ سوم دی‌ماه ۱۴۰۲ لغایت پنجشنبه، هفتم دی‌ماه و یا تا تکمیل ظرفیت (هرکدام که زودتر فرا برسد) برقرار خواهد بود.

شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S در دی‌ماه ۱۴۰۲:

اعلام شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ + جدول

براساس نظرات کاربران در فضای مجازی، به‌نظر می‌رسد که شرایط فروش سایپا طی مدت اخیر با عدم استقبال مواجه شده است. علت این مساله، کاهش اختلاف قیمت خودرو‌های سایپا در بازار و کارخانه است. اختلاف قیمت ساینا S با بازار آزاد به حدود سی میلیون تومان رسیده، بنابراین مشتریان تمایلی به خرید خودرو از سایپا و طی‌کردن انتظار ۹۰ روزه ندارند. آن‌ها می‌توانند هم‌اکنون برای خرید ساینا S به بازار آزاد مراجعه کنند و این خودرو را بلافاصله تحویل بگیرند.

دیگر محصول این بخشنامه فروش، یعنی شاهین اتوماتیک نیز در جلب توجه مشتریان چندان موفق نبوده است. قیمت این خودرو در کارخانه و بازار آزاد حدود ۵۰ میلیون تومان تفاوت دارد که هرگونه جذابیت برای خرید آن از سایپا را کمرنگ می‌کند. شاید اگر سایپا محصولات خود را با تنوع رنگ بیشتری عرضه می‌کرد، مشتریان به خرید آن از خودروساز علاقه نشان می‌دادند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده