به گزارش می متالز، مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به قرارداد اتکایی ۱۲شرکت بیمه ای با بیمه مرکزی، حمایت های مدیران ارشد نهاد ناظر از توافقات اتکایی را موجب دلگرمی شرکت های بیمه گر در اجرای هر چه بهتر تعهدات خود برشمرد.
نیما نوراللهی قرارداد امضا شده میان ۱۲ شرکت بیمهای با بیمه مرکزی را گامی موثر در ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه ای در کشور عنوان کرد و حمایت های مدیران ارشد بیمه مرکزی از توافقات اتکایی را موجب دلگرمی شرکت های بیمه گر در اجرای هر چه بهتر تعهدات خود برشمرد.
وی ضمن قدردانی از تلاش معاونان مدیرعامل، مدیران ستادی و همکاران شعب این شرکت، به آسیب دیدگان و مددجویان در سراسر کشور اطمینان خاطر داد با توجه به تدابیر و برنامه ریزیهای اندیشیده شده و نگاه حمایتی بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران، هماهنگی با مدیران ارشد بیمه مرکزی و قرارداد اتکایی موجود با سایر بیمه گران اتکایی و به خصوص توانگری مالی شرکت بیمه تجارت نو، خللی در پرداخت خسارات به وجود نخواهد آمد.
نوراللهی از توافقات مهم صورت گرفته در دیدارهای نوروزی با مدیران ارشد بیمه مرکزی خبر داد و از حمایت های این نهاد در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به آسیب دیدگان حوادث اخیر قدردانی کرد.
مدیرعامل بیمه تجارت نو قرارداد امضا شده میان ۱۲ شرکت بیمهای با بیمه مرکزی را گامی موثر در ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه ای در کشور عنوان کرد و حمایت های مدیران ارشد بیمه مرکزی از توافقات اتکایی را موجب دلگرمی شرکت های بیمه گر در اجرای هر چه بهتر تعهدات خود برشمرد.
نوراللهی تاکید کرد: خدمت به مددجویان کمیته امداد قطعا دارای برکات فراوانی است، لذا خانواده بزرگ بیمه تجارتنو به این مهم مفتخر بوده و تا آخر در کنار مددجویان و محرومان میایستد و به وظیفه خود عمل میکند.
شرکت بیمه تجارت نو همچنین در اطلاعیه ای تاکید کرد که این شرکت پیشگام در پرداخت خسارات وارده، در مناطق آسیب دیده سیل های اخیر کشور بوده و طبق قرارداد منعقده با کمیته امداد امام خمینی (ره)، تمامی تعهدات بیمه ای و اجتماعی خود در قبال مددجویان خسارت دیده را ایفا خواهد کرد.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است که با توجه به اهمیت بیمه گذار و با نگاه اعتقادی و کمک رسانی به مددجویان کمیته امداد، مدیرعامل بیمه تجارت نو از نخستین ساعات بروز حادثه در مناطق سیل زده حضور یافته و درجریان این بازدید، اصل خدمتگزاری به مددجویان بالاخص اقشار آسیب دیده از حادثه اخیر، حفظ شان والای انسانی و به خصوص وضعیت معاش آنها را مورد اهمیت ویژه قرار داد. از آنجا که بر اثر سیلاب های اخیر کسب و کار، مزارع و باغات مددجویان تحت تاثیر قرارگرفته، وی بر تسریع انجام تعهدات و امدادرسانی در این مناطق تاکید موکد داشت.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: بیمه تجارت نو، توفیق خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور را با بهره مندی از مزیت خدمات برخط در اختیار داشته و در این راستا با سرعت عمل برگرفته از تخصص تیم های ارزیاب خسارت، برنامه ریزی های مدیران ارشد شرکت و بستر خدمات برخط، موفق به اجرای تعهدات در کوتاه ترین زمان و پیشگام از سایر شرکت های بیمهای در این قرارداد شده است.
براساس برنامه های ابلاغی از سوی مدیرعامل، تیم های ارزیاب خسارت با نظارت و رهبری مستقیم معاونان و مدیران ارشد بیمهتجارت نو، ضمن امدادرسانی به آسیب دیدگان در شهرستانهای خسارت دیده، اجرای تمامی تعهدات مربوط به قرارداد کمیته امداد را در دستور کار خود قرار داده اند.
درباره این مهم رهنمودهای مدیر عامل برای مدیریت هرچه بهتر ارزیابی و پرداخت خسارت های سیل در دو حوزه تبیین شد:
۱- تاکید بر تسریع امدادرسانی و پرداخت خسارت های وارده به منظور آرامش خاطر آسیب دیدگان و کاهش آسیب های روحی و روانی ایشان.
۲- عرضه خدمات بیمه ای به متقاضیان پوشش های بیمه ای.