تاریخ: ۰۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۳۲۸۱۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با همکاری واحد سمنان انجام شد؛

بازدید گروه‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی از معادن و شرکت آلومینای ایران

‌می‌متالز - در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی با شرکت آلومینای ایران و با همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان، گروه‌های تخصصی پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور امروز ۶ دی از معادن بوکسیت و مجتمع تولیدی این شرکت در جاجرم استان خراسان شمالی دیدن کردند.

به گزارش می‌متالز، در این رویداد دو روزه، گروه‌های تخصصی پژوهشی از دفتر تخصصی فنی و مهندسی معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی دفتر مرکزی، جهاد دانشگاهی واحد‌های سمنان، تهران، خراسان رضوی، کرمان، خوزستان، واحد علم و صنعت، واحد تربیت مدرس حضور داشتند.

گروه‌های تخصصی - پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور در اولین روز این رویداد از معادن بوکسیت جاجرم و در روز دوم از بخش‌های مختلف کارخانه فرآوری مواد معدنی و مجتمع تولیدی شرکت آلومینای ایران دیدن کردند.

این رویداد در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و شرکت آلومینای ایران و با هدف بررسی زمینه‌های همکاری پژوهشی و آموزشی، احصا و رفع مشکلات این واحد صنعتی و معدنی برگزار شد.

در پایان بازدید دو روزه گروه‌های تخصصی پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور از معادن بوکسیت و مجتمع تولیدی شرکت آلومینای ایران در شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی، در نشستی مشترک، زمینه‌های همکاری پژوهشی بین دو مجموعه بررسی شد.

در این نشست که با حضور اعضای هیأت رئیسه، مدیر مجتمع، معاونان و مدیران تولید شرکت آلومینای ایران و گروه‌های تخصصی پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور برگزار شد، بر توسعه فعالیت‌های پژوهشی مشترک بین دو مجموعه تاکید شد.

بازدید گروه‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی از معادن و شرکت آلومینای ایران

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده