تاریخ: ۰۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۲۸۳۵۵
سرویس خبر : اجتماعی
مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران:

کمیته توانمندسازی و ارتقای جامع ایثارگران در استان یزد تشکیل شود

‌می‌متالز - مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران بر تشکیل کمیته توانمندسازی و ارتقاء جامع ایثارگران در سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران روز شنبه در جمع ایثارگران صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: کمیته توانمندسازی و ارتقای ایثارگران در وزارتخانه ذیل مرکز توانمندسازی و ارتقا ایثارگران معاونت رییس جمهوری تشکیل شده است.

وی افزود: وظیفه‌مان این است که از کمیته پشتیبانی کنیم، در این کمیته موضوعاتی همچون کارگاه‌های آموزشی و مصوبات راهیان پیشرفت دنبال می‌شود.

مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران ادامه داد: ۱۰۶۲ مورد قانون در مجلس پیرامون فعالیت‌ها و خدمات دهی به ایثارگران به تصویب رسیده است که بخشی از این قوانین بخاطر موانع و منابع اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه وظایف مرتبط با حوزه ایثارگران با استناد قانون و خدمات ایثارگری و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثارگری و فرهنگ شهید و شهادت تعریف شده، خاطرنشان کرد: در حوزه ایثارگری یکی از اساسی‌ترین و جدی‌ترین بخش‌های قانون جامع ایثارگران ترویج و توسعه فرهنگ شهدا، ایثارگری و جهاد است.

ممتحن شرط موفقیت در همه امور را عمل به سیره و روش شهدا دانست و یادآور شد: فرهنگ شهدا، ایثارگری و جهاد فرهنگی باید در جامعه نهادینه شود.

وی در ادامه تاکید کرد که می‌بایست از همه ظرفیت‌های خود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران همچنین گفت: اقدامات تحولی بسیار خوبی در حوزه ایثارگری انجام شده و می‌توان گفت تحولی جدی در این حوزه صورت گرفته شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده