تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۳۲۶۷۰۷
سرویس خبر : اجتماعی
در نشست با مشاور وزیر صمت مطرح شد؛

برگزاری یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان

‌می‌متالز - در نشست مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران با مدیران صمت استان هرمزگان، بر برگزاری یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت این استان تاکید شد.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران، در نشستی که امروز (بیستم آذرماه)، با حضور جمع‌کثیری از شاغلان ایثارگر در اداره کل صمت هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه‌ای که در سطح وزارت صمت وجود دارد برنامه دیدار مستمر با خانواده شهدا به عنوان طرح سپاس را اجرایی کردیم و هرچند با وجود اینکه مشغله و مطالبات از وزارت صمت به عنوان پیش‌قراول اقتصاد کشور به شدت زیاد است، ولی توجه به ایثارگران حوزه صمت همواره در اولویت است.

وی افزود: مجموعه قوانین مرتبط با ایثارگران را احصاء کرده‌ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره‌مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای وزارت صمت در سطح کشور آماده شده که به دقت به مسائل آن‌ها رسیدگی شود و با همه مدیران زیر مجموعه وزارت صمت طی نشستی مشکلات ایثارگران، بررسی و دستور رسیدگی صادر شده است.

مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران، خدمت‌رسانی منبعث از فرهنگ ایثارگری در امور محوله را راهگشا دانست و بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور به شکل جهادی حل شده و یقینأ با نگاه فرهنگ متعالی ایثارگری بسیاری از دغدغه‌های اقتصادی هم مرتفع شده و رویکرد اخلاق مدارانه و متاثر از ایمان و خدمت رسانی شیرین می‌شود.

در ادامه این نشست، «خلیل قاسمی» مدیرکل صمت استان هرمزگان در ادامه این نشست در حوزه توانمندسازی ایثارگران گفت: همه ما مدیون قشر ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و نمی‌توانیم جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه امروز اگر صلابتی در نظام است، مدیون خون شهدا است، تاکید کرد: معتقدم وجود ایثارگران در سازمان باعث خیر و برکت زیادی است.

مدیرکل صمت استان هرمزگان با اشاره به ابلاغیه تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: از زمان ارسال ابلاغیه سازمان صمت استان هرمزگان ۲۳ نفر از فرزندان ایثارگران شاغل در سازمان را تبدیل وضعیت کرده و اطلاعات ان‌ها را در سامانه کارمند ایران به ثبت رسانده است.

گفتنی است، یادواره شهدای صمت استان هرمزگان در هفته ابتدایی دی‌ماه برگزار شده و شهید شاخص هر شهرستان از طریق اداره شهرستانی به دبیرخانه یادواره معرفی می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده