تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۴۸
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۳۲۴۲۸۲
سرویس خبر : اجتماعی
همزمان با سفر هیات دولت به استان رقم خورد؛

پاسخگویی به ۷۰۰ مطالبه مردمی در میز خدمت وزارت صمت در چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - همزمان با سفر هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری، به ۷۰۰ مطالبه مردمی در میز خدمت وزارت صمت استان پاسخ داده شد.

به گزارش می‌متالز، همزمان با سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری فرآیند پایش و پاسخگویی در میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور «سیدمحمد میرجلیلی» نماینده تام‌الاختیار وزیر صمت، کارشناسان تخصصی وزارت، مدیر و معاونان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شد.

میرجلیلی نماینده تام‌الاختیار وزارت صمت در سفر دوم استانی هیات دولت به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درخواست‌ها به‌صورت کارشناسی بررسی می‌شوند تا بهترین نتیجه به مردم ارائه شود، گفت: در میز ارتباطات مردمی به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ موانع و مشکلات مردم به‌صورت کارشناسی و رودرو بررسی شد.

وی افزود: از مجموع ۷۰۰ درخواست مردمی مطرح شده ۸۰ درصد در بخش تسهیلات به ویژه اعتبارات خرد بوده است.

نماینده تام‌الاختیار وزارت صمت اضافه کرد: بخشی از درخواست‌ها هم مربوط به طرح‌های صنعتی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که به‌دلیل مسائل اقتصادی موفق به تکمیل پروژه خود نشده و درخواست مهلت برای استفاده از زیر ساخت‌های دولت در شهرک‌های صنعتی را داشته‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: تمامی درخواست مردم در سامانه " سامد" ثبت و به صورت پیامکی به مراجعه کننده اطلاع رسانی شد تا درخواست مراجعه کننده تا دریافت نتیجه دنبال شود.

میرجلیلی همچنین گفت: در وزارت صمت یک نظام جدید پاسخگویی ایجاده شده که به‌صورت کاملا هوشمند است و تمامی درخواست‌ها و مکاتباتی که از سامانه ۱۲۴ انجام می‌گیرد، به سرعت و یکپارچه در کشور پیگیری می‌شود.

«فضل‌الله رحمتی» مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این میز خدمت؛ به منظور پاسخگویی به‌درخواست‌های مردمی مرتبط با اهداف وظایف وزارت صمت؛ تسریع در پاسخگویی، حل مشکلات مردمی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف، همچنین بررسی درخواست‌های حضوری حوزه صمت و پاسخگویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزار شده است.

وی همچنین گفت: دراین راستا مشکلات واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری و حتی مردم عادی که در این حوزه با مشکلاتی خارجی از اختیارات استان‌ها مواجه بوده‌اند، به‌صورت ملی در مدت ۳ روز پیگیری و بررسی شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده