تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۴
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۳۲۰۸۱۷
سرویس خبر : اجتماعی
در دیدار با خانواده شهید علی‌بخشی مطرح شد؛

دیدار با خانواده شهدا وظیفه و تذکر به خود و به مسوولان است

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران با خانواده معظم شهید جاویدالاثر خدایار علی‌بخشی از شهدای گرانقدر حوزه ستادی وزارت صمت دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا یک فضیلت و از شاخص‌های سبک زندگی قرآنی است.

وی در دیدار با این خانواده گرانقدر، وجود خانواده عزیز شهدا در جامعه را مایه دلگرمی دانست و افزود: ما با حضور در کنار شما عزیزان و به‌واسطه دعای خیرتان، برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم، با روحیه‌ای مجدد و توانی مضاعف راه شهدا را ادامه خواهیم داد تا پرچم پر افتخار این مرز و بوم به صاحب اصلی خود سپرده شود.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران در ادامه یادآور شد: امیدواریم که خداوند به همه ما توفیق دهد تا شرمنده شهدا و ایثارگران عزیز نباشیم و راه شهدا را ادامه دهیم. یقینا خادمی خانواده شهدا و ایثارگران افتخار ماست.

ممتحن، مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران، در پایان این دیدار با اهدای لوح تندیس از خانواده شهید محترم تقدیر و تجلیل به‌عمل آورد.

گفتنی است، شهید معظم جاویدالاثر «خدایار علی‌بخشی» از شهدای حوزه ستادی وزارت بازرگانی سابق متأهل، دارای دو فرزند پسر که در سال ۱۳۶۶ در اشنوبه (جاوید الاثر) شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده