تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۳۱۸۱۶۴
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور در منزل شهید «رضا استوار» مطرح شد؛

دیدار با خانواده شهدا موجب اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران اعلام کرد که دیدار با خانواده شهدا موجب اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام رضا استوار با بیان اینکه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، گفت: باید مردم قدرشناس شهدا باشند چراکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرز‌های آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

در ادامه این دیدار، ممتحن ضمن طلب علو درجات برای شهید گرانقدر و با فضیلت دفاع مقدس، یاد و نام والدین شهید استوار را گرامی داشت و هدف از این دیدار‌ها را زنده نگهداشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و مقاومت در جامعه دانست و آن را در راستای توصیه و سفارش مقام معظم رهبری توصیف کرد. ضمنا در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است شهید والامقام رضا استوار از کارکنان حراست سازمان شهر و روستای وزارت بازرگانی سابق بوده که در سال ۱۳۶۶ در منطقه سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده