تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۳۱۸۱۶۳
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

‌می‌متالز - فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به همکاران و بسیجیان وزارت صنعت، معدن و تجارت تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، «خداداد بیرانوند» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران وزارت صمت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الرب الشهداء و الصدیقین

وَ ٱ لَّذینَ جاهَدُواْ فِینَا لَنَهْدیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ ٱ للَّهَ لَمَعَ ٱ لْمُحْسِنِینَ

و آن‌ها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است (سوره مبارکه عنکبوت، آیه ۶۹)

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند.

بی‌تردید هفته بزرگداشت «دفاع مقدس» که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم به‌عمل آورند.

این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری حضرت امام (ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت‌های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت کردند.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم که فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمام ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای وزارت صمت بالاخص بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده